لاتَقولُوا بِألسِنَتِكُم ما يَنقُصُ عَن قَدرِ كُم ……. چيزى را بر زبان نياوريد كه از ارزش شما بكاهد امام حسین (ع)
  • جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶
تلفن ها
پیوند ها
حوزه ریاست و روابط عمومی

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
رئیس دانشگاه احمد رضی 2085 33690591 33690595
مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی بابک توکلی 2095 33690571 33690582
مسئول دفتر رئیس دانشگاه علی مرادی 2085 33690591 33690595
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی سعید رهسپار 2115 33690572 33690582
کارشناس روابط عمومی محمد یحیایی 2095 33690571 33690582
ریاست صغری اخگری 2094 - -
معاونت اداری،مالی و مدیریت منابع

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع حسن قلی زاده 6283 33690605 33690606
مدیر امور اداری فردین کمایی 6303 33690610 -
مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری محمد دوستار 6301 33690551 33690605
مدیر امور مالی سعید مسعودی 6284 33690601 -
رئیس اداره کارگزینی و رفاه فیروز همرنگ پور 6315 33690598 -
رفاه کارکنان محمدابراهیم رجب پور 6304 33690608 -
اداره دریافت و پرداخت صادق عمویی 6296 - -
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی فرهاد شیرینی 2060 33690983 33690826
مدیر تحصیلات تکمیلی سعید کتابچی 2081 33690548 33690589
مدیر امور آموزشی محمدرضا آقامعالی 2117 33690525 33690525
اداره فارغ التحصیلان علیزاده 2116 - -
معاونت دانشجویی

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
معاون دانشجویی علی باستی 2030 33690033 33690180
مدیر دانشجویی علیرضا فرحبخش 2030 33690033 33690034
معاونت پژوهش و فناوری

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
معاون پژوهش و فناوری سید ضیاءالدین میرحسینی 6002 33690338 33690447
مدیر پژوهش و فناوری مجید آروند 6002 33690338 -
مرکز رشد واحدهای فناور سید حسین پیمان - 33341951 -
مسئول دفتر و مدیر امور عمومی معاونت نصرت امیدی 6002 33690338 -
مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه محمود مرادی 6033 33690242 -
رئیس اداره چاپ و انتشارات افشین عموزاده 6043 33690245 -
مسئول دفتر مقیم صنایع دفاع در دانشگاه سید محسن حسینی گلکو 6017 33690387 -
امور مالی معاونت فاطمه حیدری 6020 33690253 -
متصدی دبیرخانه محمد بخشوده 6004 - -
عامل مالی معاونت پژوهش و فناوری مجتبی مصداقی 6020 33690253 -
کارشناس طرح های پژوهشی فرشته نصیرزاده 6009 33690370 -
حوزه پژوهش صدیقه مرادی 6009 33690370 -
کارشناس انتشارات زهرا فره وشی 6014 33690245 -
کارشناس ارتباط با جامعه یدالله قاسمی 6022 33690242 -
کارشناس مرکز رشد زهرا ملکشاهی - 33341960 -
کارشناس کارآفرینی و ارتباط با جامعه زهرا اصغری 6017 33690387 -
انباردار غلامرضا شاد 6021 - -
کارپرداز هادی محمدزاده 6037 33690253 -
متصدی دفتر و راننده عیسی شاکری نیا 6108 33690338 -
معاونت فرهنگی و اجتماعی

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
معاون فرهنگی و اجتماعی فاطمه کریمی 2150 33690521 33690484
مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی علی یعقوبی 2026 33690521 33690484
کارشناس امور فرهنگی الهام افلاکیان دوست 2127 - -
کارشناس انجمن علمی صغری زارع 2146 - -
کارشناس امور قرآنی محمدرضا محبوب 5138 - -
کارشناس کانون های فرهنگی و هنری یزدان خوشحال 2182 - -
کارشناس تشکلهای اسلامی علی اکبر حسین خواه 2143 - -
کارشناس نشریات رضا جوادی 2144 - -
کارشناس امور فرهنگی مریم قنادی 2149 - -
دانشکده علوم کشاورزی

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
ریاست دانشکده احد صحراگرد 5050 33690282 33690281
معاون آموزشی 5027 33690090 -
معاون پژوهشی 5037 33690323 -
مدیر آموزش مهیار رفعتی فرد 5065 33691007 -
مدیر امور عمومی فرزاد شیرزاد 5030 33690459 -
ماشین آلات 5006 33690453 -
مرکز کامپیوتر 5019 33690463 -
حسابداری - 33691008 -
دانشکده علوم پایه

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
دفتر رئیس دانشکده - 33367343 33367066
معاونت اداری مالی - 33333648 -
کتابخانه - 33320967 -
نگهبانی - 33367023 -
تلفنخانه - 33343630 -
دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
رئیس دانشکده حمید محبی - 33690685 33690675
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی - 33690260 33690815
معاونت پژوهش و فناوری - 33690260 33690815
معاونت اداری و مالی - 33690166 -
دفتر پژوهشی، نشریات و کتابخانه - 33690357 -
مدیر گروه آموزش - 33690257 -
اداره تربیت بدنی و مدیر امور عمومی - 33690259 -
سایت کامپیوتر - 33690258 -
نقلیه - 33690261 -
خوابگاه - 33690162 -
سلف سرویس - 33690102 -
پردیس دانشگاه گیلان

واحد شخص داخلی مستقیم فکس
رئیس پردیس دانشگاهی ارسلان دمیرچی - 33321999 33327022
ــــــــــــــ یا ــــــــــــــ
داخلیمستقیمفکس

X
هفته ارتباطات و روابط عمومی را گرامی می داریم | چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۱۱:۴۶

۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بر کلیه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و رابطین روابط عمومی دانشگاه مبارک باد.

روابط عمومی از نگاه مقام معظم رهبری:

روابط عمومی‏ها می‏دانند کارشان چیست و چه‏ توقعی از آنها می‏رود.شاید کار روابط عمومی‏ها را بتوان‏ بعنوان روابط بین دستگاه‏ها و مردم ملاحظه کرد.

روابط عمومی‏ها باید ببینند خلأیی که وجود آنها را ضروری کرده است چیست.عشق به خدمت گاهی در برخی از افراد و دستگاهها موجب می‏شود که قلمرو وسیع‏ تری را برای کار خود جستجو کنند و در نتیجه تداخل‏ بخشهای مختلف پیش می‏ آید.جای خالی روابط عمومی‏ها باید روشن شود و باید روشن شود منظور از رابطه با مردم چیست.یعنی مردم باید از ما چه چیزهایی‏ بدانند.

بعضی معتقدند که روابط عمومی‏ها بایستی حقیقت‏ مطلب در مورد دستگاهها را بیان کنند زیرا مردم انتظار و توقع دارند که همه واقعیتها را بشنوند.بعضی هم‏ عقیده‏ دارند علاوه بر گفتن این حقیقت باید نظر مردم نسبت به‏ آن وزارتخانه نیز مشخص و منعکس شود.عده ‏ای‏ می‏گویند تنها چیزهای امیدبخش را باید به مردم گفت و مطالب یأس ‏آفرین را نباید ارائه داد.

روابط عمومی‏ها باید روش خود را از بین این سلیقه‏ ها انتخاب کنند.به نظر من شما باید مشخص کنید انتظار مردم و دستگاه‏ها از شما چیست.باید با مردم صادقانه‏ رفتار شود و با زبان فریب با آنها رفتار نشود.مهمترین‏ ممیزه جمهوری اسلامی ایران در بخش تشکیلات این‏ است که مردم،مسئولان را از خود می‏دانسته و توقع‏ غیرواقعی شنیدن و حرف سست شنیدن را ندارند.آنان‏ حرف صادقانه می‏خواهند.

از سوی دیگر لزومی ندارد همه حقایق را به مردم‏ بگویید و این منافاتی با صادقانه بودن با مردم ندارد.باید ترکیبی از این دو شیوه را اتخاذ کرد.یعنی صادقانه،دور از اغراق و بدون قصد سرگرم کردن مردم با آنها ارتباط برقرار کرد.

اصل این است که همه سخنان صدق به مردم منتقل‏ نشود تا دشمن از خفایای دستگاه‏ها آگاه نشود.هیچ‏ لزومی ندارد همه مسائل و دقایق را با شعار صدق و حسن‏ نیست بگوییم.کسانی که خطاب به مردم از دستگاه‏هایمختلف انتقاد می‏کنند و ضعف‏های آن را گوشزد و اتمام‏ حجت باید با مقام مافوق مثلا دولت یا مجلس صورت‏ گیرد نه اینکه چنین اتمام حجتی دل مردم را خالی کند. این نشانه برخورد صادقانه نیست بلکه ساده‏ لوحانه‏ است.

باید مردم به دستگاه‏ها اطمینان پیدا کنند،وعده‏ های‏ پوچ و صریح به مردم لزوم ندارد،در بیان حقیقت زبان‏ صدق لازم است.

ما بایستی بلندگوی مردم نسبت به خود را همواره باز نگه داریم به هر صورتی که ممکن است ما باید همیشه به‏ گوش باشیم وگرنه چیزهایی از ما فوت می‏شود که در تصمیم‏ گیریهای ما مؤثر خواهند بود.

نقص بزرگ دچار شدن به افراط یا تفریط در رابطه با مردم است.به این معنی که گاهی آنقدر چیزی نگفته‏ ایم‏ که اصلا مردم اطلاعی از جریانات پیدا نکرده ‏اند.مثلا مردم هنوز از کارهایی که شده است خبر ندارند.مردم ما نمی‏دانند که پس از پیروزی انقلاب چه تحولاتی صورت‏ گرفته و همین امر موجب شد که امام فرمودند مسئولان‏ باید کارهای خود را به مردم گوشزد کنند.گاهی هم در تبلیغ و بیان مطلب چنان زیاده‏روی و بدلحنی کرده‏ ایم‏ که به ضد تبلیغ مبدل شده است که آثار بد آن از تبلیغات‏ سوء شاید کمتر نباشد.

گاهی مطالب در مطبوعات و صدا و سیما بد بیان و ارائه می‏شود و گاهی تبلیغ به نوعی در صدا و سیما مطرح می‏شود که گویی دشمن آن را تهیه کرده است. زبان تبلیغ و لحن تبلیغ گاهی در خدمت ضد تبلیغ قرار می‏گیرد.بسیاری از اخباری که به رسانه ‏ها داده می‏شود از طریق روابط عمومی انجام می‏گیرد و باید از افراط و تفریط دور باشد،درعین‏ حال مسئولان در تنظیم خبر و در زمینه ارائه خبر مسئول هستند.

نکته دیگر این است که برادران باید قدری در توسعه‏ دادن به انتشارات روابط عمومی‏ ها قناعت کنند.زیرا زیاد شدن خبرنامه ‏ها هیچ لزومی ندارد.روح مصوبات‏ مجلس هم همین بود که جلوی این کار را بگیرند اما این‏ توسعه متأسفانه هنوز هم وجود دارد اما کارهای ابتکاری را باید توسعه داد.از جمله نظارت دادن خود مسئول به کار خود وی و تهیه جدولها و نمودارها برای دیدن مسئولان که‏ چه کارهایی کرده است.

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی‏ وزارتخانه از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده‏ چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‏گذرد.سلامت‏ یک دستگاه به اتصال اجزای آن و همنوایی و همسازی‏ آنها ارتباط دارد.روابط عمومی‏ها می‏توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روشها و نقصهای دستگاه مربوط خود باشند.


دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

*

سامانه های الکترونیک
تماس با ما
013-33690485-8
رشت، بزرگراه خلیج فارس (کیلومتر 5 جاده قزوین)
کد پستی 4199613776
مجتمع دانشگاه گیلان