اسامی پذیرفته شدگان مرحله علمی مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1405-1404 از طریق سهمیه استعدادهای درخشان به شرح ذیل اعلام میشود:
دریافت اسامی پذیرفته شدگان مشروط مقطع کارشناسی ارشد
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان بدون آزمون مرحله علمی مقطع کارشناسی ارشد سال 1404 دانشگاه گیلان، بدین وسیله به اطلاع میرساند، ثبت نام مشروط از پذیرفتهشدگان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.
|
مرحله 1- ثبت نام غیرحضوری از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 1404/08/28لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 1404/08/30. پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت jpeg اسکن نمایند. - دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد. - دریافت فایل فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد. برای شروع فرآیند ثبت نام الکترونیکی در دانشگاه گیلان، بر روی آدرس sada.guilan.ac.ir کلیک و گزینه "پذیرش" را انتخاب نمایید. کلمه کاربری و رمز عبور، شماره ملی و شماره شناسنامه می باشد. ا-الف- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است، دانشجویان ابتدا نسبت به واریز وجه بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تأیید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، گزینه" ارسال جهت بررسی" را انتخاب نمایند . 1-ب- پذیرفته شدگان میبایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه، پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد، اقدام و در زمان تعیین شده برای ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک مراجعه نمایند. 1-ج- دانشجویان، پس از تأیید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امور آموزشی دانشگاه دریافت مینمایند. |
|
مرحله 2- ارائه و تحویل اصل مدارک و پیگیری رفع نواقص 2-الف- پذیرفته شدگان محترم پس از تأیید ثبت نام اولیه توسط دانشکده، ضروری است با ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه و نیز اصل گواهینامه موقت و یا دانشنامه مقطع کارشناسی، در تاریخ 1404/09/01شخصاً به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایند. یادآوری1: نظر به اینکه اصل مدرک تحصیلی مقطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده بایگانی می شود، لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آن را به تعداد دلخواه نزد خود نگه دارند. 2-ب- پیگیری دانشجو جهت تکمیل پرونده ثبت نامی شامل وصول تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبل، حداکثر تا پایان نیمسال اول تحصیل الزامی است. جهت دریافت راهنمای درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبل، طبق فایل راهنما اقدام گردد: دریافت فایل راهنما |
مرحله 3- تکمیل پرونده صلاحیت عمومی
پذیرفته شدگان محترم می بایست تا تاریخ 30 آبان ماه 1404 برای تکمیل پرونده صلاحیت عمومی مدارک لازم ذیل را با فرمت JPG در یک فولدر زیپ شده با حجم حداکثر 500 کیلوبایت به آدرس ایمیل اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان به نشانی Gutalent@guilan.ac.ir ارسال نمایند. عنوان ایمیل ارسالی حتما شامل نام و نام خانوادگی دانشجو و رشته قبولی باشد.
راهنمای تکمیل پرونده صلاحیت عمومی
دریافت فایل اکسل جهت تکمیل پرونده صلاحیت عمومی
با توجه به اینکه ثبت نام قطعی پذیرفتهشدگان پس از وصول تاییدیه صلاحیت عمومی قابل انجام است، تاکید میشود حتماً در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل پرونده برای پیگیری تاییدیه صلاحیت عمومی خود اقدام نمایند.
توضیحات مهم
1. تمامی دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی، نسبت به بررسی ثبت انتخاب واحد در سامانه آموزش دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir با کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبوری که بعد از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی به ایشان داده می شود، اقدام نمایند (انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید توسط آموزش دانشکده صورت می گیرد).
2. از پذیرفتهشدگانی که حداکثر تا تاریخ 1404/07/30 فارغ التحصیل نشده اند، ثبتنام به عمل نخواهد آمد و ضمن "کان لم یکن" تلقی شدن قبولی آنان، طبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد.
3. عدم مراجعه پذیرفتهشدگان در وقت تعیین شده برای ثبتنام حضوری، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
4. در صورتی که بین اطلاعات اعلام شده به سازمان سنجش، مدارک بارگذاری شده در ثبت نام الکترونیکی و اصل مدارک ارائه شده به دانشکده مغایرتی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب بعدی از جمله جلوگیری از ادامه تحصیل توسط دانشگاه، به عهده پذیرفته شده می باشد. به طور خاص لازم است پذیرفته شدگان هرگونه مغايرت در مشخصات شناسنامهاي خود را حداکثر تا تاريخ 30 آبان 1404 از طريق پست الکترونيکي gutalent@guilan.ac.ir به دفتر استعدادهاي درخشان اعلام نمايند. بديهي است در صورت عدم اعلام مغايرت در مهلت مقرر، مسئوليت هرگونه تبعات بعدي بر عهده پذيرفته شده خواهد بود.
5. بروز هرگونه مشکل ناشی از تأخیر در ثبت نام الکترونیکی، تحویل اصل مدارک و انتخاب واحد به عهده پذیرفته شده است و دانشگاه می تواند در صورت عدم رفع نواقص از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری نماید.
6. لازم است پذیرفته شدگان، کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل و دقیق طی فرآیند ثبت نام درج نمایند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر آدرس محل سکونت در زمان ثبت نام و یا پس از آن، مراتب به آموزش دانشکده اعلام شود.
براساس اطلاعیه معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به منظور پیاده سازی طرح "ثبت علایق و سوابق دانشجویان نوورود" لازم است دانشجویان محترم جهت ثبت اطلاعات خود از طریق سامانه فرنما به آدرس talent.farnama.net اقدام نمایند.
براساس اطلاعیه معاونت محترم دانشجویی دانشگاه، درخصوص
الف- خوابگاه دانشجویی: پس از تکمیل مراحل ثبت نام غیرحضوری و دریافت شماره دانشجویی، دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی می بایست جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام خوابگاه، از طریق سامانه خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه بوستان) دانشگاه و اطلاعیه های مندرج در سایت دانشگاه گیلان اقدام نمایند لازم بذکر است پس از پایان زمان ثبت نام خوابگاه، پرونده متقاضیان بررسی و در قسمت دریافت پیام کارتابل دانشجویان در همان سامانه بوستان پاسخ داده خواهد شد بنابراین زمان حضور پذیرفته شدگان محترم برای امورات آموزشی دانشگاه به منزله تحویل خوابگاه نخواهد بود. ورود به سامانه معاونت دانشجویی
ب- مشاوره و درمان: تکمیل اطلاعات در سامانه جامع پایش سلامت براساس لینک https://health.saorg.ir الزامی است:
با کلیک بر لینک سامانه سلامت جسم، ضمن پر کردن پرسشنامه، با در دست داشتن کد رهگیری و آزمایشات مذکور(هموگلوبین، هماتوکریت، ویتامین د3، قند خون و tsh)برای تکمیل پرونده پزشکی خود در تاریخ هایی که اعلام خواهد شد به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه گیلان مراجعه نمایید.(لازم به ذکر است که آزمایشات مربوط به 6 ماه تا یک سال قبل هم مورد قبول می باشد.)
دانشجویان محترم شاهد و ایثارگر، برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.
جهت مشاهده آدرس دانشکده های ذیربط و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان
